vrijdag 17 oktober 2014

Welkom

welkom bij Kaatje!

leuk dat je hier een kijkje komt nemen!


mijn naam is Jessica, ik ben getrouwd en moeder van drie
ik hou ervan om creatief bezig te zijn
met stof en met vilt, met lintjes en met knopen
met klei en met kralen, met gutsen en gummen,
met verf en met papier


al een paar jaar organiseer ik workshops en creatieve momenten
en krijg hier altijd veel energie en inspiratie van
ik geniet van een tafel vol mensen, die iets moois maken
van de gezelligheid en de ontmoeting die er dan is


vanaf vandaag ga ik dit doen onder een nieuwe naam

bij Kaatje

een plek voor creativiteit, ontmoeten en doen


wil je op de hoogte blijven?
 dan kun je je aanmelden voor berichten via email, als volger van deze blog
of je kunt bij Kaatje volgen op Facebook




hartelijke groet,

Jessica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten